Aquesta tarda he rebut una trucada del client en una planta de preparació de formigó preparada i va dir que la meva estació de mescla no responia si pressionava el botó de descàrrega del sistema de control. Després de rebre la trucada, vam organitzar un tècnic per anar al seu lloc per realitzar inspeccions de camp. Després de la inspecció, es va trobar que tot el sistema de control no tenia cap problema, però el problema es va produir a l'amfitrió de la planta de barreja de formigó. L'amfitrió de la estación de mescla (JS forced mixer) es va descarregar manualment. Tots sabem que el mode de descàrrega de la planta de barreja comercial general és automàtic, i es pot operar amb una sola tecla per a que coincideixi amb el sistema de control totalment automàtic. Tanmateix, si la descàrrega és manual, no es pot aconseguir una descàrrega automàtica encara que el sistema sigui totalment automàtic.
Quina és la diferència entre la descàrrega automàtica i la descàrrega manual a l'estació de mescla?
El primer són els diferents modes de conducció. Hi ha tres maneres d'emissió automàtica: elèctrica, pneumàtica i hidràulica. La descàrrega manual utilitza la descàrrega manual original de la barra d'extracció, seguida d'una eficiència de treball diferent, la descàrrega automàtica pot realitzar un control totalment automàtic del sistema de la mescla, realitzar una parada d'inici d'una clau i manual, però necessiteu una descàrrega manual de polsadors sense parar i l'eficiència del treball de tancament de les portes és extremadament baixa, per exemple: un amortidor d'estació de mescla d'un costat (mesclador de formigó forçat). La descàrrega automàtica pot produir 60m3 / h en una hora, però la descàrrega manual només pot descarregar 30m3 / h. La diferència final és el cost, tot i que el paquet d'equipament es veu exactament igual, però el cost inicial de la descàrrega automàtica és gran, però la ràtio de sortida tardana és alta, però la descàrrega manual és tot el contrari.
